Hej på er

Det blidde inge mer inlägg igår. Jag intog soffan direkt när jag kom hem ifrån Kocken och sen kom jag inte längre! Rätt skönt att kunna göra så ibland, det tillhör ju inte vanligheterna för mig längre.

Ska åka och jobba alldeles strax. Jag är verkligen inte på humör för blåhåriga tanter idag, men vi får hoppas att åldersgruppen är lite blandad idag. I tisdags när jag jobbade höll jag på att dö!!! Jag tänkte vid middagstid att "får jag inte EN enda kund snart som är under 65 så avlider jag"! Jag ville nästan slå varenda tant som kom, för 95 % av dom är så bittra och tråkiga så att man kan smälla av!! Och det va BARA såna i tisdags. Säkert därför jag blev så deppig i tisdags oxå.... Ni som läser detta: tänk på att ett leende, ett skämt eller den enklaste av konversationer kan göra en hel dag för en annan människa!! Det är sant! Får jag en enda trevlig kund på en dag på jobbet så kan jag leva på den hur länge som helst! Helt sjukt, men så funkar det faktiskt!

Nu jobbar jag till 17 idag, sen e jag faktiskt ledig ända till nästa fredag! Ifrån jobbet alltså...gött ska det bli!!

Förresten; vet inte om jag skrev detta, men jag hade ju bett miss T att komma ihåg min första kommentar efter att tatueraren började karva i min hud; vi började prata om det igår...å ni som känner mig kan ju gissa vad det var: "det här va ju jääävligt sköj?!!" Haha! Självklart liksom...

Hörs senare!
Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0