Hej hopp underbara liv!

Alltså just nu kan ingenting bli bättre! Det värsta är att det kommer ta slut väldigt snart... sista dagen idag som alla är hemma och i morgon är det tillbaks till verkligheten som gäller...  Just nu känns det som att jag lever ett liv som jag egentligen inte har, och det känns som att jag kommer drabbas av en depression när alla åkt härifrån. Vi får se till att göra denna sista kvällen så bra som möjligt bara!

Miss I och Kocken har vart här i eftermiddag. Vi har suttit ute i solen, tjötat skit och tagit några öl. Det gäller ju att börja i tid annars kan man ju hinna börja må dåligt ;-) Å det vill vi ju inte!! En snubbe ifrån gårdagens efterfest ringde och hade tappat sin plånbok. Han va lätt på efterfest ikväll igen sa han. Kan jag nog tro! Haha!

Ja ja, idag lär ni inte höra av mig mer så ni får dagens rapport i morgon!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0