hej hopp gummi*****

jaha, då va det torsdag idag och den underbara (??) helgen närmar sig med stormsteg. Jag får ju erkänna att jag gillar helgerna lite bättre nu när man har massa skoj planerat.

Har i alla fall vart i skolan idag. Gick kanonbra! Fick värsta uppenbarelserna där nere, konstigt vad det kan göra att få prata med folk som fattar vad man snackar om!! Ingen av mina polare vet vad variansanalys, standardavvikelse eller regression är! Å då är det rätt svårt att kunna ventilera sina problem! Men idag fick jag ventilerat ordentligt och gud va kul det var!!

Nu ska jag och miss T åka till Kocken och fika lite, sen blir det ryggläge i soffan resten av kvällen. Jobbet kallar ju i morgon... *suck* Får väl se om jag hinner skriva lite senare!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0