Hej hej

Måndagen börjar närma sig sitt slut....Bara "Ballar av stål" som återstår av denna dagen och det är ju skitkul!!

Förresten! Jag hade väntat mig besök på jobbet i fredags men det kom inget!! Taskigt faktiskt..... ;-) Nä jag skoja bara, men jag trodde allt att jag skulle få lite påhälsning!

Idag har jag suttit i skolan mellan 9.30 och 15 ungefär...hade till sist så många siffror i huvudet att jag varken visste ut eller in! Sen i eftermiddag och fram tills nu har miss T varit här och fikat och tjötat skit...trevligt som vanligt! Nu blir det plugg, Ballar av stål på kanal 5 och sen lite plugg till innan sängen kallar. Ska ju jobba heldagar nu hela veckan ut, till 20.00 varje kväll utom på fredag så det blir ju inte mycket tid över för skolan nu...får sitta uppe en stund ikväll!

Min tatuering har läkt jättefint! Det känns riktigt bra nu...tack för kommentarerna i alla fall...känns alltid skönt att veta att ingenting är onormalt. =)

Hörs igen!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0