Fredagkväll och hemma från jobbet halv tio...

Ja, det är underbart! Precis vad man önskar som mest en fredag!? Nä seriöst har det gått rätt bra idag. Tiden har gått fort, och mina kära chefer har största förståelse för min "dövhet". Haha! En av mina chefer kom springande ifatt mig idag och knackade mig på axeln å bara "Jaa alltså dom har ropat efter dig i högtalarna tre gånger nu, men jag har ringt upp dom som har velat dig nåt å sagt att du hör lite dåligt", haha! Hur ful känner man inte sig då? Sen inte nog med att jag inte kan höra jag kan ju knappt prata heller!! Folk hör ju inte vad jag säger! Allmänt pinsamt bara.... Men men, i morrn har dom satt mig i källaren så där kommer jag sitta hela dan och knappt träffa nåra kunder alls! Skönt att slippa dom eviga hostattackerna i kassan i alla fall =)

Nåt annat har ju inte hänt...AK e ju sjukskriven så henne kan man ju inte räkna med och A e ledig denna helgen så ingen rolig jobbar! Förutom jag då förstås ;-) Men vad har jag för nytta av att va rolig när det inte finns nån att vara rolig MED?! Hmm...bra fråga?!

I morrn gäller samma som idag! Upp kl 6 och åka till jobbet vid 8! SEN blir det annat dock! Kocken ringde innan å sa att hon fixar lite Margaritas, lite Sangria och lite plockmat till i morrn när jag kommer från jobbet, Hur gött låter inte det då?!! Å strålande sol ska det bli! Underbart! Sen blir det säkerligen en sväng på krogen med! Jag har många bruna tjofräser att bjuda igen denna helgen. Kocken och miss S stod ju för inhandlingen av sånt sist vi var ute =)

Nu ska jag kanske åka och titta på A's nya lägenhet, hon e tydligen där och pillar ikväll....Vi hörs och syns! =)

Puss//L

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

ja men nu e det bara en vecka kvar sen e jag tillbax igen:) hoppas jag....

2009-05-29 @ 23:41:44
Postat av: L

Jaa det får vi verkligen hoppas att du är! Jobbet e ju helt klart inte lika kul när du inte e där! ;-)

2009-05-29 @ 23:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0