Fortfarande torsdag...

-å jag fattar egentligen inte varför jag bloggar! Har ju aldrig nåt vettigt att säga ändå...Den främsta anledningen till att jag e här nu är att jag försöker smita ifrån mitt skolarbete! Ungefär av samma anledning som 95% av de andra gångerna jag bloggar alltså...

Va hos min brorsa nyss och drack lite kaffe, annars har väl inget spännande hänt...Jag skulle åka och tanka bilen oxå tänkte jag... Åkte till Uno X, som för övrigt är den sämsta stationen i världen skaffa aldrig bensinkort där, och skulle tanka...Sätter i mitt kort, allt fungerar för en gångs skull tänkte jag! Men oj va fel jag hade!! Pumpjävlen släpper bara ut luft!! Å jag som inte riktigt förstår hur en bensinpump fungerar stod och kliade mig i huvudet en stund... "hmmm, kan bensinen ta slut i en sånhär, eller har dom typ en direktledning härifrån till Kuwait eller vart fan bensinen nu kommer ifrån?!" Efter en stund så kände jag mig ändå såpass säker på att bensin kan ta slut, så jag flyttar bilen till nästa pump. Krånglar om allting igen och försöker tanka....det går i bensin för 63 kr sen kommer det bara luft, IGEN!!! Då fick jag mig ett neurotiskt anfall och körde hem.... Ja, ni hörde rätt jag körde hem. Jag stannade inte och tankade nån annanstans!! Åh varför kan aldrig saker funka som de ska!?!! Tur att min bil utan problem klarar de 8 milen fram och tillbaks till jobbet i morrn på 63 spänn... *tjurar*

Japp! Det va min ur-intressanta eftermiddag! NI ser, jag kan blogga om precis ALLT! Bara jag slipper skolan en stund. Nu skrev jag precis 200 ord om bensinpumpar liksom ;-)

Nu är jag dock tom på tankar så det får va slut för denna gången nu! Hörs säkert senare!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0