Förbannat trött!

Jag brukar som bekant inte ha några problem alls av att gå upp på morgonen, tvärt om, brukar nästan studsa upp! Men idag va en såndär skitmorgon, när man släpar sig upp, ställer sig i duschen (fortfarande stängda ögon), sätter sig i köket, häller upp kaffe (fortfarande stängda ögon), tänder en cigg och långsamt, långsamt försöker öppna ögonen...FY vad jobbigt! 20 minuter efter jag gått upp hade jag fortfarande problem att hålla ögonen öppna, jag ville verkligen bara sova!! Men jag får försöka se det positivt! Om ganska exakt 10 dagar kommer jag hem ifån Sthlm, och DÅ får jag sova, mmm underbart!

Vet egentligen inte vad som hänt sen sist med tanke på att det va ca 6 timmar sen mitt senaste inlägg...men jag har väl sovit lite, hostat lite, å jaa, det va la det ungefär! Sitter ju som sagt här och försöker vakna. Är inne på min tredje kopp kaffe nu och det verkar hjälpa föga...Hmm..Hoppas dagen på jobbet går snabbt! Men det brukar det göra när vi stänger 16. Det e för övrigt nånting jag tycker att vi borde göra varje dag, haha, vad skönt det hade vart!

Jag har ju som bekant lite dålig koll på min ekonomi...å igår va det nån på jobbet som kläckte ur sig att vi hade fått pengar från jobbet i onsdags för nån skattsammanräkning eller vad det var...Jaha, tänkte jag va trevligt! För jag har ju sällan koll på vad jag har på mitt konto! Hon hade fått 2700, å nån annan hade fått 1900...Mmm, hade ju vart skönt med tanke på den obeskrivligt höga lön jag fick i måndags tänkte jag...Gick in på mitt konto nu och kollade läget. 264 kr! Tack för den, det va väldigt generöst och vänligt...Va faaan, kunde dom inte behållt dom? Jag vill oxå ha 2700.... =( Men det har jag ju inte!

Nu måste jag avsluta för jag måste till den (satans) bensinstationen innan jag kör till jobbet. Men vi "syns" i krokarna =)

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0