Festa med måtta!

-brukar min mamma säga! Mmm, säger jag då...Jag är ju som sagt inte känd för att va den största partyprissen i stan, men för såna som mig så slår det till sist över!? Jag började ju som bekant att gå ut igen för nån månad sen, och nu har jag så jävla kul att jag typ inte vill stanna hemma!

Kvällen igår blev HUR lyckad som helst! Konstigt ändå iom att mina förväntningar var skyhöga! Såna kvällar brukar ju inte bli så lyckade men igår va kanon!!! Först fick vi supergod mat hemma hos "Kocken"! De hade även fixat i ordning sin uteplats typ som en "lounge" med soffor och grejer så det var jättemysigt! Sen kom V och S och joinade oss. V är min jobbarkompis och vi brukar inte festa ihop i vanliga fall, men det blev kanon! Hon är väl dock så utkörd idag den stackarn att mig går hon väl aldrig ut med mer!? Haha! Harrys fick sitt besök och sen var vi på Bratt en sväng. Just då var jag för full för mitt eget bästa så jag hoppas att ingen såg mig... Självklart så träffade vi på J också som ALLTID skall anordna efterfester, och vem var först på om inte jag?!! Joo, jag va ju då hemma vid 8 i morse...det e nog rekord hittils... V va helt död, men jag och J bara satt och babblade och babblade och hällde i oss alldeles för mycket vin! ALLDELES för mycket... Jag vet inte vem som vart mest vinglig sen jag eller han!? Men men, min hemskomst kl 8 i morse va väl inte jätteuppskattad, men men, jag lever ju i alla fall och det är ju tur det!? ;-)

Nu ska jag lägga mig i en solstol och dö en stund, är fortfarande full vilket säkert märks i min text. Det var ju trots allt bara 5 timmar sen jag kom hem...Hör av mig senare!

Puss puss//L

Å ja, det hade vart nice att fått pratat mer, men tillfället va väl inte det bästa kanske?! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0