En ledig dag!!

Gud va skönt! Lämnade ju in min uppsats till handledaren för granskning igår, och eftersom han behöver lite tid på sig att läsa den så är jag ledig idag! Hur underbart som helst!

Började dagen med att försova mig eftersom jag satt uppe för länge och skrev igår... Det va ju inge kul, men efter att ha repat mig ifrån min ofrivilliga sovmorgon så åkte jag till AK för lite kaffe och massa prat! Mysigt som alltid! Knäppgöken har ju lyckats bryta av sig fingret efter att hennes stora Doberman (hrmm Jack Russel) drog lite i kopplet, haha! Jag har lite diskret försökt prata med henne om benskörhet som är en åkomma som kan drabba de som tar sig uppåt i åldrarna, haha! Men hon verkar inte ta mig på allvar alls?! Förstår inte varför?!

Va sedan och storhandlade inför kvällens grillning! Kocken och hennes kille kommer hit och det ska bli mysigt! Det är ju tydligen utekväll ikväll, men eftersom jag börjar jobba vid 10 så är det nog ingen idé att jag ger mig ut på krogen...men vi får väl se vad som händer. Ingenting är ju tydligen omöjligt när det gäller mig nu för tiden?!

Kan verkligen inte bestämma mig angående bloggen! Ska jag ha den kvar såhär eller ska jag låta den bli officiell?! Är ett svårt beslut, för såhär i dagar när livet är på topp så känns det ju lugnt att låta andra läsa min dynga, men de dagar när jag är på mitt suraste jävligaste humör så är det rätt skönt att ha den för mig själv...Ja och en till....finns fortfarande bara en som läser denna blogg och som vet vem den tillhör. Känn dig unik du! ;-)

Hörs igen!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0