Dagens

DAGENS HUMÖR: Rätt ok med tanke på öron, hals och andra kroppsdelar
DAGENS KLÄDSEL: Svarta piratbyxor, rosa linne och svart tisha
DAGENS MUSIK: "Fake it" med Seether har gått på repeat här ett par gånger! Grymmebra låt!
DAGENS SAKNAD: Hmm....efter mina vänner. Men det fixade ju Kocken!
DAGENS LÄNGTAN: Efter nästa helg!
DAGEN ROLIGASTE: A-k's berättelse om sin helg, hahaha!
DAGENS HAT: Ogillar att hata överlag....Jag hatar helt enkelt ordet hata!
DAGENS VILL: Att min lägenhet skall städa sig själv och att jag blir frisk!
DAGENS VILLE INTE: Diska....men jag har gjort det ändå!
DAGENS MYS: Fika i trädgården!
DAGENS GÅ UPP: Idag? Klockan halv åtta typ...
DAGENS VILL VERKLIGEN INTE: Men! Jag säger ju det...städa, diska, tvätta å laga mat
DAGENS JAG ÄR: Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0