Bloggtorka...

Ja,jag har verkligen ingen inspiration till bloggen just nu. Jag känner inte att jag hinner med ordentligt... Men men, här har ni ett livstecken ialla fall! Tror ni inte att jag bokade till på "Kockens" krog ikväll eller?! Som sagt, nyfiken i en strut! Men samtidigt har jag såpass med självdistans att jag kommer garva rejält åt mig själv och hela personalstyrkan ikväll om det INTE är han! Ja menar; hur komiskt är det inte egentligen!? Dom är ju inte direkt säkra på att det är han, det är rena misstankar...Vi får väl se! Jag kan till och med tänka mig att avlämna rapport senare! =)

Annars har det inte hänt nå kul. Bara plugg i massor! Det är en intensiv period just nu! Ska ju jobba i morrn och söndag, å på ett sätt får man väl se det som nyttigt att lägga tankarna på annat i ett par dagar. Kan ju inte skada. I morrn kväll ska vi även till "Kocken" på schlagerkväll! Kan bli kul! Jag är ju faktiskt schlager-nörd fast jag egentligen inte vill erkänna det, haha! I år faller i alla fall min röst på Norge. Lill-killen Alexander Rybak som  tävlar för Norge är det sötaste jag sett på länge, och dessutom är låten ganska mysig!

Näpp gott folk, nu måste jag gå och byta kläder! Jag ska ju träffa en "kändis" i kväll! *asg*

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0