Back to ordinary...

Jaa, nu va helgen som man pratat om så länge slut! Har lite smått ångest idag faktiskt! Inte för att jag varit för full, gjort bort mig eller hittat på några andra galenskaper, men jag har haft så sjukt kul i helgen, å nu e det helt plötsligt måndag igen!? Usch....

Lördagskvällen blev med jättekul i alla fall! Uppslutningen till klassfesten blev ju inte så stor, men det var dom som var där som betydde något. Det tog inte många minuter innan de som var där hade förvandlats till 16 igen...Stämningen och skämten hängde kvar sen 10 år, haha! Skrattade otroligt mycket ialla fall! Vi drog med oss klassen till puben vid 23.30 och alla följde med dit oxå! Jättekul verkligen! Lördagen blev inte fullt så vild som fredagen då vi åkte hem vid 03.30...men jag hade ju vart på g om det hade hänt nåt mer! Fattar inte vad det va med mig i helgen!?

Nu ska jag åka till skolan och sitta där en stund.... Jag tror ärligt talat inte att jag hinner bli klar till opponeringen den 4 juni...det känns väldigt avlägset just nu, och jag kommer få slita häcken av mig om det skall gå! Iom att jag jobbar så mkt oxå så är det svårt att få ihop...jaja, det är inte hela världen om jag får gå upp i september istället...vi får se.

Vi hörs igen!
Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0