Åh herregud...

vilken dag!!! Jag sitter fortfarande och känner mig lite halvskakis i händerna...helt sjukt vad man gör med sig själv!? Haha!

Nu skall jag i alla fall börja ta tag i skolan, jag måste verkligen! Har försökt ligga ute i solen men det gick fan inte! Mår man såhär och har en lagom hög promillehalt i kroppen så mår man helt enkelt inte väl i starkt solsken!! Fyy fan...Men jag börjar rätta till mig nu. Efter en sisådär 2 liter cola, 5 koppar kaffe och ett halvt paket cigg börjar man ju bli människa igen! Haha! Fan va sunkig jag låter, men det e fan sant! Jo, just det, grannen kom och tyckte synd om mig så jag fick en glass som jag åt ihop med hennes barn...Hahaha! Loser totalt....

Hmm...en vän har lite "problem" å jag hade gärna gett massor med goda råd, men som ni vet är inte jag i riktigt rätt position att moralpredika för någon om kärlek, förhållanden och uppbrott! Det hade bara känts löjligt, även om jag tänker på personen i fråga och vill den väl.... Men det var väl lite därför som jag skrev mitt filosofiska inlägg häromdagen, just för att det är så vanligt att människor stannar i situationer som de inte är nöjda med! Å visst har det jättemycket med kringliggande omständigheter att göra! Det är skitsvårt att bryta upp!! Så mycket för att följa sitt hjärta liksom....-det är mycket lättare sagt än gjort för det är så mycket mer än hjärtat som styr våra liv, så är det bara! Hmm...så jag har väl inte så mycket mer klokt att säga eftersom jag som sagt inte är Guds bästa barn själv...

Nu ska jag ta tag i mig själv och försöka läsa lite...Hörs säkert igen!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0