Varför ska allting bara bli skit när det precis börjat bli bra?!

Detta är en fråga som förföljt mig genom halva livet känns det som! Varför kan aldrig saker bara få vara bra?!! Du är helt lycklig och livet leker i nåra dagar, men helt plötsligt så är det som att nån däruppe slänger en hink me kallt vatten över dig! En smäll på käften helt enkelt! Å den smällen är fan aldrig rolig! Men men jag klarar mig nog...brukar göra det....

Dagen har bjudit på jobb. Gick lite lättare än igår vill jag lova! Timmarna flög förbi och helt plötsligt va man påväg hem igen! E ju alltid skönt när man får känna så! En snabb sväng hos mamma oxå, sen va det direkt hem till datorn! Fick min fete-smäll på käften som jag pratade om nyss, hamnade i världens kortaste depression i ungefär 2 minuter för att sedan borsta av mig och resa på mig igen! Har ju redovisning i morrn! Kan ni ju inte ha glömt?! Då har man ju inte tid att deppa! Oförberedd som jag är, så va jag ju tvungen att förbereda min muntliga presentation, vilket jag oxå gjort nu! Nu ska den bara övas in oxå! Jag lär väl sitta två timmar till minst antar jag! Men i morrn e det gjort!

I övrigt är jag föööör mycket ledig i veckan! Min kalender är tom tis till fre!! Har ni hört? Jag blir nästan orolig själv för fasen! Ni vet ju vid detta laget att jag inte är nå bra med lediga stunder....jag börjar bara grubbla, deppa och gräva ner mig! Nån som kanske vill ha vårfixat i sin trädgård eller nån som inte hinner rasta hunden kanske?! Anlita mig för tusan, jag e ju ledig i fyra dagar!? ;-) Ha ha, nä skämt och sido men gud va man e tragisk....

Håll tummarna för mig i morrn!
Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0