Vad hände?!

Jag blev helt förtvivlad när jag kollade in på smhi's sida nu i morse! Jag va så jäkla glad för nåra veckor sen då jag kollade vädret iPrag för det låg på 12 plusgrader! NU råkade det tydligen sjunka en bit!? Ha ha, det va 3 minus i natt! Va fan hände liksom? Nu får vi ju för tusan ta med vinterjackor!!? Ha ha ruskigt skrattretande! Speciellt eftersom en av mina kära vänner är helt övertygad om att hon ska ha sommarkläder på sig och sitta på uteserveringar i 5 dagar! Jag har hela tiden, med tanke på tidigare års resor, hävdat att vi har haft jackor på oss varje dag de senaste gångerna och att uteserveringarna typ inte har öppnat!! Men nej! Hon ska dricka öl ute om hon så ska göra det med filt på sig! Å det kan jag väl gå med på kanske...

Dagen består av att sitta hemma och skriva som sagt....skönt men svårstartat! Jag gick upp och skulle börja kl 8, men jag sitter fortfarande här och har inte kommit igång. Men nu är det dags!!

Hörs säkert senare!
Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0