Vååår!

Ja det är verkligen vår i luften! Visst är det underbart att vakna upp till solsken och ljudet av fåglar på morgonen? Finns få saker som är så uppiggande!

Jag bloggade inte igår...Jag vet jag suger, men tiden räckte helt enkelt inte till!! Dygnets timmar är alldeles för få just  nu. Sitter och väntar på en kompis som skall komma hit på lite frukost! Alltid mysigt, och det va ett tag sen vi sågs nu. Sen efter det bär det iväg till skolan för att skriva klart min tenta. E så jobbigt för jag behöver ett dataprogram som bara finns på de datorerna! Å hur jag än bär mig åt så går det inte att ladda hem! Det är svindyrt att köpa just det statistikprogrammet, men vi har ju vissa sidor här i landet som brukar kunna erbjuda dessa tjänster gratis, men nej! Inte detta inte...e så drygt att behöva köra ner till skolan varje gång man behöver göra en analys!

Annars har det inte hänt mycket. Jag fick besök av två kompisar igårkväll lite oväntat så det va nog därför jag inte fick nån tid över till bloggen! Även om jag behövde plugga så va det mysigt me lite paus och sällskap!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0