Underbar start på dag tre...

Bäst att fortsätta köra med nedräkning av denna jobbiga helg! Men nu är det ju dag tre! Vilket innebär den sista dagen på jobbet för denna gången! Jobbar sen inte innan onsdag! Gött... Men denna dagen startade ju sådär...satt ju och skrev till typ halv ett igår natt...satte sen klockan på 8, vilket i min värld är riktigt många timmars sömn!! Men när jag vaknade i morse hade jag fantamej ont i varenda muskel i hela kroppen! Var som om någon hade hoppat på mig hela natten! Plus en äcklig huvudvärk! Hatar att vakna med huvudvärk! Så morgonens kaffe fick sällskap av två alvedon...kul, det första man gör?! Men nu börjar jag piggna till!

Ännu roligare är att här vräker ner snö!! Varför då kan man undra? Det borde gå mot vår nu...men va fasen förra året hade vi snö långt in i april, så det är väl likabra att vänta sig att våren kommer först i juni i år?!

Nu drar jag mot jobbet gott folk!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0