Tråksöndag...

Jag ogillar verkligen söndagar! Har alltid gjort...Vet egentligen inte varför, för hade söndagarna haft nåt mysigt att erbjuda så kanske jag inte hade känt såhär... Men nej, jag gillar dom verkligen inte! Nu tänkte jag göra mig i ordning för att åka och handla lite, har ju inte fått tummen ur att göra det på hela veckan och det är verkligen dags! Både frysen och kylen ekar. Men som ni vet sen innan så är ju handling ibland det värsta jag kan utsättas för! Får lite halvångest när jag måste handla...men det är väl ett nödvändigt ont?!

Sen blir det plugg resten av dagen. Mamsen ringde innan och bjöd på middag ikväll och det är ju aldrig fel! Vi är nog en av de få familjer som har söndagsmiddag varje vecka! Men helt ärligt så är det en supermysig tradition, som gör att vi vet att vi ses varje vecka oavsett vad som händer utöver det och det gillar jag! Ibland har ju alla så mycket på sitt håll att man knappt hinner ses...

I morrn måste jag köra till Hstd och lämna in min uppgift som jag ska börja på senare...fattar inte varför dom ogillar mail så mycket på det universitetet!? Nää, det ska lämnas i pappersform i deras fack...så ska man behöva köra 8 mil för att göra det oxå?! Fattar inte...Jobbigt!

Näpp nu e det dags för Willys....hörs igen!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0