Tråkigt att försöka komma på rubriker...

Varför måste man förresten ha en rubrik varenda jäkla gång?!

Dagen idag har inte bjudit på speciellt mycket kul...Ingenting rättare sagt. Försökt att plugga så gott jag har kunnat, men det har gått waaay för långsamt! Jag har många timmar framför mig innan jag kan gå och lägga mig i lugn och ro... Sanningen är att jag aldrig direkt behövt stressa med nånting, då jag alltid ligger ganska långt fram och alltid planerar min tid rätt väl...denna gången e jag på gränsen till stressad eftersom jag varken börjat skriva eller nånting! Men men, jag ska la fixa det denna gången oxå! Har till kl 14 på mig i morrn innan jag måste köra, så det ska nog gå....

Åh miss T hade träffat på sin idol ute på krogen igår! Hon fullkomligt älskar Takida! Å när hon va ute i den lilla byhålan Ånge igår; gissa vem hon träffa på?! Jo visst va det Robban från Takida! Glad va hon i alla fall! Kan väl tänka mig! Tänk att få springa in i Brucan eller Moneybrother på puben!? Det skulle vart nåt! Moneybrother finns väl en viss chans att det skulle kunna hända, Springsteen kanske inte...? Ha ha!

Nä, nu e det dags för mig att ta tag i artiklarna igen! Får väl se om det blir nåt nattsudd här på bloggen lite senare!

Puss&Kram

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0