Torsdag...

e det idag ja! Å dags för helg IGEN! Jag tycker inte jag gör annat än tänker "Jaha, nu va det fredag igen.." Fattar inte hur tiden kan gå så snabbt! Min högsta önskan just nu är 10 timmar extra på varje dygn, gud va det hade underlättat mycket! Nu är den teoretiska delen snart klar i skolan i alla fall, bara drygt 2 veckor till, sen borde det lugna ner sig...

Skolan idag va hur lugn som helst, hade bara gruppdiskussion, men examinationen för forskningsetik är nu över, och det va ju lättförtjänta poäng måste jag säga! Skönt, skönt! Känner äntligen att jag gjorde rätt val att ta denna kursen! Trivs extremt bra i skolan nu, känns skitbra i denna klassen nu, trots att jag haft mina tvivel! Vi kommer ju bara varann närmre, och i och med vår lilla skara, så har vi verkligen skitkul!

Ska plugga några timmar till nu i eftermiddag, sen blir det fika ikväll, ska bli mys! Känns som längesen jag gjorde nåt kul nu...eller bara sätta sig och prata med någon en stund! Alltid avslappnande att ventilera sig...

Hörs sen

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0