Tjolahopp!

Nu e jag hemma igen! Jobbade ju bara till 19 idag, och det va sjukt skönt!! Lika mycket danskar idag dock, men jag har inte gjort bort mig så farligt idag i alla fall =) Dock har min kära jobbarkompis som skrattade så mycket åt mig igår fått igen med råge för HON gjorde bort sig 100 gånger värre än vad jag gjorde igår! Exakt VAD som hände kanske jag inte behöver gå in på, men jag kan ju säga så mycket som att hon blev röd i ansiktet vid 14.00 när detta hände, och nu när jag gick hem hade färgen fortfarande inte släppt, ha ha!

VET NI VAD?? Den 25 april smäller det! Då ska jag taggas! R ringde idag och lördagen den 25 hade han tid! FY faaaan vad jag e nervös! Jag kommer att dö tror jag!? Tack och lov e min gode vän T hemma så hon ska med till honom och jag tänker gnaga av henne fingrarna om jag så behöver! Detta lär ni ju höra mer om i alla fall, var så säkra!!


Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0