Tisdag = Ledig dag!!

Hörde ni?!!! Ledig dag! Ja det är sant faktiskt! Jag har inte gjort ett skit heller! Satte inte klockan på alarm igår kväll, och vaknade helt av mig själv halv 10 idag! LYX! Sen satt jag här och drack mitt kaffe sen fick jag besök av en kompis som oxå va ledig idag! Vi satt och tjötade skit i nåra timmar och sen har jag inte gjort nåt alls! Helt underbart skönt! Väntar på samtal ifrån jobbet ang. när jag kan gå ut med mitt formulär. Antagligen blir det på torsdag.

Ikväll ska jag inte heller göra nåt! Kanske, kanske göra det sista på min ämnesfördjupning men det ger sig... annars blir det lite matlagning (ngt som är vääääldigt sällsynt i detta hus just nu) och lite Desperate Houswifes! Gott att bara ta det lugnt!

Vi hörs säkert igen vid ett senare tillfälle!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0