Snark!!

Denna bloggen tråkar snart ihop totalt! Med tanke på att jag inte haft nåt liv överhuvudtaget det sista så händer det ju faan ingenting! Jag bara klagar och gnäller över skolan och jobbet, å inte ens jag själv tycker ju att det är kul att läsa om sen!? Hur fan skall jag kunna begära att nån annan skall tycka det då? Men denna dagen har varit som vanligt! Kom till skolan kl 8.30 och va kvar till 18.30, och JA jag är trött! Nåt så in i helvete!! Den jäkla statistiken tar kål på en varje termin, och jag visste det nästan innan, men ändå måste jag klaga!

I morrn blir det jobb i alla fall! 11-20, underbara tid! Men jag jobbar hellre kväll än dag ändå! Bättre betalt och bättre upplagd med rastschema och så vidare, så dagen går verkligen fort! Oftast.... Längtar verkligen till helgen! Tänk!? Ledig en hel lördag och en hel söndag! Har inte bestämt mig om jag ska hitta på nåt skoj på lördag eller om jag verkligen bara ska slappa bort hela jäkla dagen!! Sova tills jag vaknar och sen bara dega!? Hmm, får fundera på den! På söndag e det ju götet som gäller, så nåt kul händer ju ändå liksom! =)

Nu måste jag ge mig på de vanliga rutinerna; laga mat, tvätta en maskin tvätt, läsa lite och sova...får väl se om/när ni hör av mig igen!

Puss //L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0