Sista inlägget för idag kanske?

Jaa det får det nog bli! Har haft några timmar ledigt nu på kvällningen...M har varit här på kaffe en snabbis, och pratat ytterligare nån halvtimma me miss T i tlf...Hennes gubbe hade krävt "myskväll" ikväll, och hon va helt knäckt!! Hon fattar inte varför han inte fattar liksom...men det är väl så, vill man att någonting ska funka tillräckligt mycket så får man det att funka. Blundar för alla tecken och faktorer som skulle kunna bero på motsatsen. Det vet man väl själv efter allt jag gått igenom?

Tror att jag ska hinna med några artiklar innan jag går och lägger mig. Klockan e ju bara halv 10, och jag behöver inte gå upp så tidigt i morrn...börjar kl 12, så ska nog inte gå upp överdrivet tidigt, halv 8 kanske? Ganska skönt.

Har verkligen inget trevligt att förtälja just nu...jag återkommer säkerligen om något i-landsproblem slår till framåt natten ;-)

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0