Sicka problem man har...


Färden till Hstd kändes totalt meningslös...4 mil, springa in på skolan, springa ut och 4 mil hem igen...sådär kul?! Träffade på en klasskompis som oxå lämnade in sin uppgift. Han va så vänlig att upplysa mig om att det va 200-ords begränsning på en av uppgifterna! Tack sa jag då! Hade jag ju inte fattat?! Hade nog runt 400 ord i min...men det får jag väl ta smällen för i morgon kanske!? Ja ja, nu e det för sent att ändra på.. Miss M ska komma hit ikväll och fika lite, kan ju va nice! Trots att jag verkligen skulle behöva sitta med mitt frågeformulär som snart ska ut! Min handledare kommer nog nästan att döda mig om inte jag har det med mig på måndag nästa vecka...men men, jag tar det nån natt eller så!

Hej så länge!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0