Schlagerkväll avklarad!

Jahapp då hade vi en schlagervinnare! Å det va väl en helt okej vinnarlåt!? Vi hade vild vadslagning i släkten T ikväll. Alla hade valt varsitt bidrag och som vanligt i vår släkt blir det nästan krig om vilken låt som "faktiskt" är bäst!! Pappsen vann för han höll på Malena hela tiden! Jag förlorade fett eftersom jag höll på EMD, fjortis som jag är ;-) Nä, helt ärligt så vågade jag inte erkänna att jag älskar Caroline af Ugglas låt så därför va jag tvungen att hålla på nån annans! Tycker verkligen att bortsett ifrån Caroline herself så är texten och musiken till denna låt oerhört gripande och vacker!

I morgon bär det ju av emot Göteborg! Ska bli skittrevligt! Förutom att en av brudarna fått utslag i ansiktet!! Typiskt! Hur lyckas man med att få det PRECIS samma dag som vi skall åka?! Å hon e verkligen den som sett fram emot detta mest av alla! Hon skulle se om det lagt sig i morgon, om inte får hon ju stanna hemma! Tråkigt!

Dagen idag gick alldeles för fort! Jag inbillade mig att denna lediga dag skulle vara nåt extremt lång och trivsam!! Nu blev den extremt kort och snorig istället! Skoj? Well well, välbehövligt har det nog varit i alla fall!

Gör ett inlägg i morrn när jag kommer hem och är svinsur över alla misslyckade bilder!! ;-)

Natti Natti

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0