Rubrik??

Orkade inte komma på nåt fyndigt! Vet inte varför jag bloggar egentligen för jag har ju ingenting att säga! Jobbigt är det att människor runt omkring inte verkar förstå hur mycket jag har omkring mig just nu... min familj fattar ju, dom vågar ju knappt ringa längre i rädsla för att störa...men det är inte lätt att förklara att timmarna inte räcker för en längre! Å det är inte bara ett ordspråk längre utan det ÄR verkligen så!! En sak är säker i alla fall, mina vänner och min familj ska få en stor plats i mina acknowledgements i uppsatsen i alla fall! Att jag står ut med mig själv är ju en sak, men att alla andra verkligen gör det ska dom ha stor eloge för! Vad jag menar med att folk inte verkar förstå är att de fortfarande lägger lika mycket på mig som dom brukar! Jag är alltid den som skall ha ansvar över allt, fixa och dona och planera! Å oftast gör jag ju det för att jag tycker att det är kul! Men i detta läge hade det inte gjort nåt med lite lite hjälp...Jag planerar klassfesten, ringer runt till alla och fixar förfesten! Jag bokar resan till Prag, jag fixar tågbiljetter och planerar resan... Jag samlar in allas pengar och betalar resa och tåg. Jag hjälper polare med att söka skola, CSN osv osv osv....PLUS allt annat jag måste göra i mitt eget liv! Detta är ju självklart mitt eget fel eftersom jag tydligen inte säger ifrån, men eftersom jag är van vid att tycka sånthär e kul så stoppar jag ju inte mig själv heller! Störd som jag e...

Gott är i alla fall att statistiken är klar. Håller just nu på att sätta ihop mitt frågeformulär som jag borde gå ut med inom två veckor...å ämnesfördjupningen som skall va klar nästa vecka...men det börjar sina på uppgifterna nu och det är skönt.

I morgon och söndag blir det jobbet som gäller. Ska nästan bli lite skönt! Koppla bort allt och bara sitta där och sköta sitt!

Hörs och skrivs! =)

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0