Piggare nu!

Inte för att jag sovit nåt mer, men jag känner mig piggare nu! Kroppen som luras fram till dess att tröttheten slår tillbaks nångång i eftermiddag!?

Såg att U2 kommer till Ullevi i sommar. 31:e juli rättare sagt...Blev faktiskt riktigt sugen! Behöver ju inte leva upp såpass till min Springsteen-obcession att jag inte kan gå och se nån annan artist!? Problemet är att biljetterna verkar släppas redan på fredag, och det har jag inte råd med!! Får isf vänta till ett eventuellt andrasläpp. Vi får se om nån e sugen på att hänga på bara! Hade varit skojigt! Ullevi på sommaren är ju alltid underbart!

Ska nu göra mig i ordning för att köra till skolan! Hörs igen

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0