Överlevde otursdagen!

Ja hemma är jag ju, och så många olyckshändelser har det inte varit idag! Morgonen började iofs sådär bra! Min jobbarkompis drev ändå med mig om fredagen den 13:e för att hon tyckte jag verkade så förvirrad! Först glömde jag min plånbok när vi skulle köpa kaffe, sen på frukosten glömde jag köpa cigg innan; sprang runt som en idiot tills jag fick lånat en cigg, sätter mig ner och ska tända; tror ni att jag har nån tändare!? Nej! Fick återigen springa runt som en idiot! Sen röker jag och ska äta min youghurt....Då ser det helt ärligt ut som att jag tar världens största sked och öser den rakt på mig själv! På kläderna alltså!? Jävligt sköj?! Vetti tusan vad som hände, slant väl eller nåt?! Då dog min jobbarkompis typ av skratt! Det va pricken över i:et liksom! Men sen gick allting någorlunda bra...inga större missöden!

Efter jobbet handlade jag lite och åkte sen och solade! Shit va skönt det va! Det tog nog inte 2 minuter innan jag sov i solariet. Vaknade sen av min egna snark! Ha ha! Det är så jag brukar göra. Gött va det i alla fall! Kommit hem och tagit en dusch, ska snart prova lite kläder inför Gbg på söndag. De vill ju att man skall ha 3 ombyten med sig, och hur svårt är inte det? Vill ju mest ha naturliga porträttkort så det får nog bli nåt naturellt, svart eller vitt typ... ja ja, ska prova lite olika nu!

Vi får se om det kommer nåra fler inlägg. Beror på vad kvällen har att erbjuda.

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0