Nu måste jag ventilera mig!!

Först innan jag börjar med mitt gnäll: Tack! Du vet vem du är, och jag vet fortfarande inte varför... Får intryck av att du mår bra! å det känns bra att veta =) Verkligen!

NU ska jag börja gnälla! Varför e vi tjejer så jäkla blödiga?! Hatar alla dessa hormoner och känslor som svallar runt som inneboende parasiter i kroppen! Ena sekunden känns allt toppen för att två minuter senare förändras till att sitta och känna sig lipig! Jag vill lipa nu!! Vet inte varför riktigt, men det kan bero på att jag känner att jag är SÅÅÅ fel just nu, just här! Jag har inte haft anledning att fundera nu på ett tag...sist jag mådde såhär va runt jul, och det vet vi ju alla berodde på att något drog i mig, något rubbade min tillvaro och jag tappade kontrollen! Något kontrollfreaket inte klarade av så bra... Allt blev sen som vanligt och jag kunde gömma mig bakom skola och jobb för att förtränga att allt är skit! NU börjar samma känslor komma tillbaks... Hur länge skall jag kunna leva som jag gör? Uppenbarligen så klarar jag inte att upprätthålla min usla fasad 24 timmar om dygnet för då skulle jag inte få såna här svackor! FY faan va jag suger! Fett!! Jag menar jag lever för h-vete inte på 1800-talet!? Jag försöker profilera mig själv som en stark och självständig person! Kul skämt säger jag bara! Kul skämt...

Så nu har jag gnällt av mig för denna gången, eller i alla fall för detta inlägget! Får väl se hur humöret ser ut i morrn!? Kanske till och me hinner gnälla en gång till innan jag går och lägger mig idag?! Spännande va...

Hej så länge!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0