Nattsudd

Satt uppe till halv tre i natt och skrev! Gick upp halv sju och det kändes verkligen att 4 timmars sömn inte var tillräckligt... Jösses va seg man va!! Men nu börjar allt rätta till sig. 10 sidor är inskickade till handledaren, och kl. 13 idag ger det sig hur text skriven mellan 20.00 och 02.30 kan se ut! ;-) Får väl hoppas att det går okej ialla fall! Ska ju bara lyckas ta mig ner och tillbaks ifrån Halmstad i vaket tillstånd...

Har massa jobbiga telefonsamtal att ringa kl 9 när allt öppnar! Går alltid och samlar på mig sånt, så tillslut måste jag ringa 14 ställen....tycker det är asjobbigt! Va trevlig och sånt...fy! ;-)

Annars bjuder dagen inte på så mycket! Skall läsa in mig på regressions och faktoranalys idag! Statistikkursen börjar i morgon, och är det nåt som tar musten ur en så är det statistik! Kräver att du är extremt fokuserad och koncentrerad hela tiden. Vill väl till att jag sover ordentligt i natt nu, för dom har nämligen förlagt heldagar under denna kursen, 8-16 i tre dagar! Spännande!? Tur att dagarna inte kommer på rad i alla fall... Ikväll ska jag träffa "Kocken". Det va sanslöst längesen! Men hon och jag är ungefär likadana arbetsnarkomaner, så att få hennes och mitt schema att stämma så att vi är lediga samtidigt är något komplicerat! Men ikväll ska det ske, och det ska bli kanontrevligt! =)

Well well, nu börjar klockan närma sig 09.00 så att jag kan börja ringa alla mina jobbiga telefonsamtal! Hatar företag och myndigheter... Telefonköer i evighet... *suck*

Puss

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0