Morrn morrn!

Jaha då va man vaken igen! Ännu en underbar dag! Känner mig sjukt trött faktiskt! Nästan illamående på nåt sätt...ja ja, det går nog över. Fick gjort massa igårkväll, skrev typ 3 sidor på min ämnesfördjupning och det behövs ju...ska ju snart redovisa skiten och har knappt börjat liksom!

Idag går jag i skolan mellan 12-15. Sen blir det som sagt frissan direkt efter det! Skönt!

Jag märker verkligen själv att jag inte har nåt kul att berätta! Ha ha! Upprepar typ allt som jag skrev igår...SÅ tråkigt! Det händer ju inge kul nu!! Vill ha vår, och alla roliga saker som oftast följer med våren. Det lär väl ta ett tag till innan man ser röken av våren e jag rädd... =(

Nä, jag ska inte sitta här och kladda ner en massa skit, hoppas på att nåt kul hänt när jag kommer hem sen istället!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0