Morgonblogg

Blev inte så mycket mer bloggat igårkväll....Kom hem vid halv tio, sen käkade jag lite, pratade en stund med miss T...efter det tog det inte många minuter innan jag satt och halvsov i soffan! Haha! Sköj liv liksom?! Så då gick jag och la mig...Fick i alla fall 7 timmars sömn, innan denna jobbardag börjar! =)

Ikväll har jag definitivt inga planer alls! Han jag bor ihop med e bjuden på massa fester, så förhoppningsvis dunstar han! Jag måste verkligen plugga! Måndag morgon kl 08 närmar sig då jag ska skicka iväg till min handledare, så det är väl bäst att börja skriva ihop nu om han ska få nånting alls?!

Hörs säkert ikväll! Det brukar ju va när jag ska plugga som jag bloggar som mest! Undanflykter kallas det....

Puss

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0