Morgon...

-igen! Sjukt vad tiden går fort! Är ju jättebra när man längtar till nånting, men i detta fall när jag hade behövt minst två dagar till på mig att förbereda mig inför dagens redovisning går tiden alldeles för fort! Är som vanligt skitnervös och sur... vilket jag alltid är inför en sån här grej...men sen efteråt så undrar man alltid varför man varit så nervös!? Det beror ju helt klart på hur hårt de känner för att sätta dit mig...Själva redovisningen klarar jag väl av, men det är frågorna efteråt som kan bli kämpiga! Hoppas att folk e trötta....

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på sen efteråt!? Åka och fika hos nån kanske? Kan va mysigt för det va längesen nu.... Tracka nån av mina Hstd-vänner kanske? Eller kanske det bara blir att man åker hem och däckar av ren utmattning...Vore ju inte heller en omöjlighet?

Orkar inte skriva mer nu, är så nervös så det blir inge bra ändå! Hörs senare....

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0