Mina ögon går i kors...

Faan va jobbigt! Jag som hade så höga ambitioner för denna lördagkväll!! Skulle ju göra massor! Jag har gjort en del, men jag e sjukt trött! Ögonen går i kors, och då är det sådär att försöka läsa massa artiklar ifrån dataskärmen... Men men, ska försöka skriva lite till nu så får jag väl gå och lägga mig sen då!

I morgonkväll kommer ju bli ännu mer för jävligt! Då  vet jag ju att det ska in kl 08 så då kan jag inte gå och lägga mig innan jag har nåt att komma med...visst, det är bara handledning men ändå! Tänker ju knappast komma tomhänt...det rimmar inte med min image riktigt ;-)

Detta blir nog dagens godnattinlägg! Får väl se...ni hör säkert av mig i morgon igen!

Lyssna förresten på "Rigo" med I got U...jäkla partyplåga!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0