Mama I'm coming come...

-heter en underbart fin låt me Ozzy Osbourne. Har fastnat för denna låten just nu! Har ju självklart hört den innan för det är ju ingen ny dänga precis, men jag "fick" denna låten av en kompis så därför så började jag lyssna på den och den är ju såååå fin!! Samma kompis gav mig även tipset att lyssna på Dream Theater. Jag är ju definitivt ingen hårdrockstjej, mer en gubbrockstjej, ha ha! Men återigen blev jag förvånad! Låten Another Day e grrrrym!!! Kan få vilken vuxen människa som helst att börja gråta hejdlöst! Så lyssna på den ni! =)

Jag har i alla fall nyss vart på stranden och promenerat! Hur skönt som helst till att börja med! SEN helt plötsligt när vi sitter där och tjötar jag och min kompisa och vovvarna så börjar det fantamej att snöa!!! Helt ifrån ingenstans kom det! Sjukt....så det blev en kall promenad tillbaks! Snön yrde och vinden va isande kall!! Men gött e det nu när man kommit hem! Nu har jag nog lite energi kvar att fortsätta plugga!

Har fått ett jobbigt mail som jag måste ta tag i först bara... Att vissa aldrig kan ge sig??!

Nu måste jag ringa miss T och skvallra vidare om gårdagens bravader!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0