Lediga lördag!

Jaa, nu är den här! Den efterlängtade lediga lördagen! MEN hur bra tror  ni att jag mår då? Inte så jäkla bra alls...Inte jättemycket sämre än de andra mornarna iofs, men rejält förkyld, ont i halsen och obefintlig röst! Men det är väl så det ska va! Nu kände min kropp att jag slappnade av och DÅ släppte den fram allt som legat i kroppen och väntat...E rätt sjukt hur stress kan påverka kroppen! Jag om någon borde ju verkligen veta vilka risker som finns med att stressa! Under stress kan ju kroppen till och med hålla cancerceller under kontroll, och det är ju inte så jäkla bra precis! Men men, nu snackar vi vanlig förkylning, och det är ju trots allt inte så farligt...

Dagen bjuder väl på en del...Ska åka och sola nu på förmiddagen, sen ska jag klippa "Kocken" så hon e snygg inför morgondagen. Sen ikväll blir det schlager-afton hemma hos päronen! Mysigt! Det bästa som finns att åka hemifrån och slippa stå med matlagning, disk och annat... Annars blir det väl bara att fixa lite med mig själv, fixa naglarna, prova lite mer kläder, packa...jaa, sånt som behövs inför i morgon.

Tror det är slut på detta inlägget nu, för det har ju inte hänt så mycket mer sen igår.

Puss //L


Kommentarer
Postat av: D

Ledig? vafan, jag som ska göra det stora konststycket och åka till Gekås idag =/ Tänkte i alla fall sagt hej till dig.



/D

2009-03-14 @ 09:49:04
Postat av: L

Hmm ja, jag är ju ledig typ 1 lördag av 10, så det va typiskt det var just idag!? Det va ju synd! Men det kanske blir fler gånger =)

2009-03-14 @ 23:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0