Kväll igen!

Har inte alls fått gjort så mycket idag som jag önskat...jag måste försöka åka iväg nånstans och plugga framöver, jag får verkligen för lite gjort här! Massa annat som distraherar mig hela tiden; tvätt, disk, städ och annat... Men men, i morgon e det dags för seminarium, å det skall nog gå för sig!

Har faktiskt inte hänt så mycket...va ute på en promenad innan vid middag. Har haft jättefint väder idag! Soligt och skönt, nästan lite vår i luften! Man behlvde definitivt inte vinterjackan på sig idag, å då e det ju på rätt håll i alla fall! Älskar våren! =)
Sen har det bara vart matlagning, lite tvätt och tjöt me grannen, så kul har min dag varit!

Usch går och tänker på lite grejer... på en person som jag inte pratar med/träffar längre...trodde inte att jag skulle känna att det skulle va jobbigt, men det gör jag! Jag veet jag skriver i gåtor igen, men jag kan verkligen inte skriva nåra detaljer! Konstigt ändå...Visst att man kan tänka mycket på någon som man känner väl, eller varit tillsammans me länge, men detta?! Ja ja, e väl min störda hjärna som driver me mig igen! Men jag fattar inte hur folk bara kan glömma och gå vidare så lätt!? Har jag väl släppt in en person i mitt liv, kan det ta hur lång tid som helst för mig att bara gå vidare! Bara glömma liksom...Jag bryr mig så extremt mycket, men vet inte om det är dåligt eller bra...ja ja, personen finns i mina tankar i alla fall! Hoppas han/hon e lycklig...verkligen.

Nu måste jag fortsätta plugga en stund! Faan va less jag e på mig själv för att denna dagen bara gick!

So long...
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0