Kortis-inlägg

Gud va mycket tid man har på morgonen när man varken skall sminka sig eller göra i ordning håret!! Man måste ju tyvärr va osminkad när man kommer till The Studio. Hemskt om ni frågar mig! Inte klokt vad man är ytlig egentligen! Men ska jag vara helt ärlig så är det några av de saker jag älskar mest med att va tjej! Fixa till sig och variera sitt utseende lite är ju det roligaste som finns egentligen! Så varför klaga!? I'm a woman for god's sake! =)

Sitter just nu och väntar på att miss A ska ringa för att få besked hur det har gått med hennes face! Tråkigt om hon inte kan följa med, hon och jag har den mest skruvade humorn tillsammans och dagen blir nog roligare med henne! Men men...vi kan säkerligen få skoj i vilket fall, men håller tummar och tår för att hon hänger på!!

Nu får jag sluta skriva igen! Hörs ikväll!

Puss och Kram
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0