Inte ens DH fick man se...

Kom ju på att det va Desperate Houswifes idag! "Jajemen" tänkte jag detta får bli kvällen belöning och sen gå och sova! Men tror ni att 5:an fungera då eller?! Nej det gjorde den ju inte! "no access" stod det så fint på tv'n... fick bli ett avsnitt av The Mentalist istället på tv3, funkade rätt okej, för det är bra! Men inte bättre än DH *surar*... men snygg e han Simon Baker! Å hur faan kunde jag hans namn kom jag på nu?!! Vet att jag såg han på Oprah för x antal veckor sen! Å på tal om han sen? Tänkte på det under hela programmet ikväll; finns det nån snyggare outfit för en man?! Skjorta, väst och kavaj! Han har ju alltid det på sig i serien. Shit va snyggt alltså! Mmm...



Fast det bara är skjorta som gäller på denna bilden så duger den ändå ;-) Jäkla fräsching...han kanske ska få en plats på min celebrity-top 10-gorgeous!!? Mmm, tåls att fundera på. Han får va bubblare än så länge!

Nähäpp nu blir de de vanliga kvällsbestyren, sen sova! Har sovmorgon i morrn! Har ställt klockan på 08.00! Hur skönt som helst!

GodnattPuss
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0