Inlägg nummer 240...

Ja people detta börjar ju att arta sig! Vem trodde när jag startade upp denna blogg att det ens skulle bli 10 inlägg? Inte jag i alla fall!? Det är ju fortfarande i stort sett ingen som läser, men där får jag ju skylla mig själv! Har ju valt att inte ha bloggen offentlig eller lämna ut min adress nånstans!

Dagen har varit jäkligt bra faktiskt! Alltid lika trevligt att träffa A-K. Totalskön människa verkligen! Hon och jag har precis samma störda humor...eller jag är nog lite stördare, men hon tycker ju att jag ä rolig, och sånt uppskattar ju jag!

Har några specialinlägg jag vill posta om diverse stördheter och det blir för långt att ha i ett, så vi hörs snart igen
//L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0