Inlägg 180...

Tänk att denna blogg har överlevt så länge? Snart är jag uppe i 200 inlägg, och det trodde jag aldrig när jag startade bloggen för några månader sen! Tänk va kul att ha den och gå tillbaks till sen? Livet förändras säkerligen drastiskt, eller förändras ju hela tiden egentligen, och då är det ju jättekul att kunna gå tillbaks till sina tankar.

Jag satt uppe till ungefär halv 2 i natt, så uppgift 1 är nästan klar. Ska börja på uppgift 2 nu, så kan jag finjustera båda två sen innan jag måste köra ner och lämna dom. Skulle tydligen bli snö idag me...Hoppas den kan hålla sin undan tills jag kommit hem igen?! Måste ringa CSN idag oxå, och meddela att jag inte vill ha mitt studielån längre...börjar ju jobba nu, så dom får ju dra ner min inkomst därifrån. Känns faktiskt jävligt skönt, aldrig kul att leva på lånade pengar. Det är ju liksom vad jag gjort nu de senaste tre åren, så att veta att man jobbar för hela sin inkomst känns jätteskönt!

Helt underbart e oxå att det är mars nu!! Visst mars är en skittråkig månad, men bara att det går åt rätt håll hjälper tycker jag! Tänk att sitta ute och ta en kaffe?! Guud va skönt! Det är nog bara nån månad kvar, sen kan preimären av uteplatsen göras!! Skönt!!

Hörs senare

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0