Ingen rubrik...

Såg nu när jag loggade in här att jag minsann hade skrivit ett inlägg i natt men inte publicerat det smart som jag är...Jag publicerade det i alla fall nu... Jag var ju inte redig i natt överhuvudtaget så det e inte konstigt att jag inte klarade av att publicera inlägget!

Har jobbat klart nu, och jag vill lova att det inte var SÅ kul när klockan ringde i morse!? FYYY säger jag bara...Jag mådde som sämst precis när jag vaknade, men repade mig som tur e ganska snabbt! Sen har dagen bara varit seg, men inget illamående eller huvudvärk och det är ju kanon! =D Det har varit totalt värt det för kul hade vi ju igår!

Resten av kvällen bjuder på plugg! Skoj va? Lördagkväll och allt som det är...ska ju jobba i morrn med, så det blir väl att sitta uppe så länge man orkar i natt, ställa om klockan och gå och lägga sig innan man ska upp igen! Försöka färdigställa min redovisning till måndagen. Ska göra en ppt-presentation. Ska försöka göra den så enkel som möjligt så jag själv i stort sett kan läsa rakt av på måndag när jag ska redovisa... Jag ska faan fira på måndag när denna redovisningen e gjord! Jag har ju uppsatsen kvar sen, å inte för att den är speciellt enkel, men det är ju i alla fall bara EN sak att koncentrera sig på utöver jobbet! Gött! =)

Hörs och skrivs! ;-)
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0