Hinner med en kort morgonblogg

-innan jag åker till jobbet! Idag vaknar man upp till minusgrader! Skoj?! Inte så...Vart är min vår?! Pallar inte att ta på mig vinterjackan igen alltså! Det kommer jag ju självfallet inte att göra heller! Alla känner vi ju mig; ingen vinterjacka efter den 31 januari ungefär...

Dom ringde från jobbet igår och frågade om jag kunde jobba hela helgen, och med arbetsmoral hög som en skyskrapa och i behov av pengar så sa jag självklart ja. MEN, sen slog tanken mig; hmmm... jag har min ämnesfördjupningsredovisning på måndag,  när hade jag tänkt å hinna förbereda mig för den? Så det blir väl som vanligt här; jobba dag och plugga natt och hoppas att man överlever en sån period till. Det är ju trots allt klart på måndagkväll och det borde man ju fixa... Sen är det BARA uppsatsen kvar! Känns helt overkligt faktiskt! Att bara ha EN sak i skolan att tänka på! Sen att det är en magisteruppsats och jag knappt har börjat det är ju inte så himla vikigt ;-) Det löser sig!

Nu får jag göra i ordning mig! Eftersom det är minus och lite småhalt ute kan jag ju inte hålla mina standard 119 km i timmen (precis under 30 km för fort ska man köra!! ) till jobbet på kringelikrok vägarna så jag bör väl köra i tid idag...

Hörs kanske ikväll!
Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0