Hemma igen!

Nu är jag hemma ifrån Göteborg! Shit va kul vi haft! Trots all nervositet va fotograferingen rätt kul! Å några fina bilder blev det ju. Va dock helt slut nu när jag kom hem, så det blir nog inget nattsudd för mig ikväll. Ska gå och lägga mig i tid, för klockfan ringer 05 i morrn, Ska va i skolan halv 8 och skriva statistiktenta! Hur skoj som helst!! Eller inte?!

Efter vi hade varit på The studio gick vi ut och käkade. Väldigt välbehövligt! Vi va klara runt två och då hade ingen av oss ätit frukost än!! Vi åkte ju liksom 8 på morgonen...Men det va hur mysigt som helst. Nån shopping blev det ju inte direkt...speciellt eftersom vi alla hade lagt ut så mkt pengar på kort, men även för att vi va helt dödströtta!!

Pallar inte komma på nåt mer att skriva nu, så jag gör ett nytt försök i morgon!

Go natt!//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0