Hejsan

Kom hem först vid 20-tiden ikväll..å då hade jag inte ens hunnit me kaffet jag hade lovat hemma hos kompisen... Besöket hos frisören tog lite längre tid än väntat...fyra och en halv timma rättare sagt! Anledningen till detta va att hon va fullbokat konstant hela tiden, typ 5 pers på en frisör. Nästa anledning va att hon lät praktikanten färga mitt hår...som dessvärre blekte det kycklinggult! Det är ju sånt man får stå ut med när man låter praktikanter pilla i ens huvud överhuvudtaget!? Så efter denna incident va frissan tvungen att försöka dämpa den underbara färgen jag hade, och hon lyckades få det till en skitsnygg askblond nyans, så nu e jag nöjd! Gött att va blondie igen =)

Skolan gick väl oxå okej...hände inget speciellt! Skönt att ha ännu en redovisning avklarad i alla fall!

Nu är det dags för sängen! Hörs i morgon.

Puss

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0