Hej igen!!

Jag jobbar flitigt för att komma upp i inlägg nr.200, det förstår ni va?! Nää, jag antar att det är rätt uppenbart att jag endast försöker mygla me mitt skolarbete..men, tro det eller ej; det är alldeles strax helt klart! Hur skönt som helst! Nu är det bara de absolut sista förändringarna som skall göras, sen skall jag styra kosan mot Halmstad. Snön verkade förresten vilja förstöra min dag ändå...det började regna snöbollar här för ett tag sen, men som nu övergått i regn. Jag tar ju mycket hellre regn än snö faktiskt!

I morrn ska jag till frisören kom jag på! Nåt kul som händer i mitt liv!? Ska inte göra nåt drastiskt, fixa till mig lite bara...klippa lite toppar och bleka lite slingor. Våren närmar ju sig med stormsteg, och då hör det till att va blond! I alla fall för min del...Fasen oxå! Kom precis på att jag dubbelbokat mig igen! Lovade ju precis en polare att komma på kaffe efter skolan...då får vi skjuta på det ja...Jaa, detta liv! Ser fram emot Prag...lite semester! Bara dryga månaden kvar nu ju! =D

Nu snöar det förresten igen! Kan det inte bestämma sig det jäkla vädret!? Måste till Willys oxå innan jag kör så jag får väl börja fixa till mig lite... Hörs senare!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0