H-vetes dagen snart till ända!!

Så farlig som rubriken antyder har dagen inte varit ändå!! Jag är bara sjukt trött! Eller mår halvkonstigt, typ som när man e bakis. Men så har jag heller inte sovit ngt under dagen, så sviterna efter natten börjar väl visa sig nu! Inte så konstigt dock.

Va på min handledning i alla fall, den gick jättebra! Han va hur nöjd som helst! Konstigt med tanke på att allt skrevs mellan 20 och 03 igår natt/kväll! Men men, e man begåvad så e man ;-) Nä, skämt och sido... Brukar ha lätt för skrivbiten, och tydligen så gick det ju hem oxå!

Efter handledningen åkte jag hem till miss C och fikade. Blev lite mys med henne, hennes underbara vovve och lille söte katten! Men alltid trevligt med en spontanfika! Hon bor påväg hem från skolan, och det va längesen vi sågs så jag svängde inom! Kocken har varit här nu i några timmar. Det va som sagt längesen vi sågs, så det va väldigt trevligt! Planerade våra framtida utflykter! Göteborg på lördag ju, ska bli hur kul som helst!! Lovade att klippa henne på lördag oxå, så hon blir vacker till på söndag! =)

Nu ska det lagas lite käk, läsa in mig på regressionsanalysen inför morgondagen sen SOVA! Senast 22.00 ska mina ögon vara slutna har jag bestämt!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0