Godnatt på er!

Nu är det dag för sängen! Ovanligt tidigt för att vara mig, men iom att klockfan ringer runt halv sex i morgon så e det väl bäst att gå och försöka sova nu... Får i alla fall sex timmar sömn, och med tanke på vilken bristvara det är i mitt liv för tillfället så kan det verkligen behövas!!!

I morgon blir det som sagt skola på dagen, hem och skriva lite och sen meeting me den gravida... känns väl som en rätt ok dag!? Måste försöka hinna vila lite, iom att jag jobbar fre, lör, och söndag! Blir en tuff vecka annars...tror jag kollade efter i min kalender att min nästa hellediga dag infaller nästa lördag! Lördagen den 14:e alltså...undra vad jag ska hitta på då? Jobba extra kanske? Ha ha! Nä, det ska jag definitivt inte!!

Hörs i morgon bloggis...

Puss

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0