God morgon!

Har nu vaknat upp till ännu en dag av strålande solsken! Hur underbart är det inte när allt går på rätt håll och man känner att våren är på gång? Jag tror faktiskt att jag ska åka och kidnappa mammas hund och gå en långrunda på stranden idag! Tror det är därför jag blir så jävla deppig oxå....av att sitta inne hela tiden alltså.... Så idag får det bli stranden, vovve, sol och kaffe! Låter som en ypperlig idé tycker jag!

Åh en grej som hände igår som jag glömde skriva! Fick ett mycket trevligt/skräckinjagande samtal ifrån en gammal klasskompis till mig! Samma människa som är tatueraren som jag funderat på att gå till!! Han sa att han hade tid för mig redan nu i april-maj! Jag dog ju nästan!!! Nu när det blev verklighet vetti tusan om jag vågar... ? Det är ju lätt att gå och snacka om sakerna när man inte har någon definitiv tid, men nu blev man ju ännu mer nervös!! Åhhhh jag kommer dö!! Min smärtgräns finns ju inte ens så kass e den, så jag lär väl skämma ut mig totalt där inne! Ligga och kräkas och svimma av "smärta", ha ha! Ja ja, jag ska ringa honom idag eller i morrn och bestämma nåt definitivt!

Vi höres säkerligen senare!

Puss
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0